Podle zahraničního průzkumu zaměřeného na CRM se v posledních 18 měsících objevil na poli zákaznického marketingu zcela nový trend. Ten poměrně inovativní cestou…
Pro přibývající množství firem se stává nepostradatelným marketingovým…
Spolupráce se může stát v organizacích účinným motivačním nástrojem. Vše se…
Ze správy znalostí se za posledních několik let stal respektovaný obor.…
Pracovní metody výzkumných i rutinních prací jsou dnes natolik…
Nyní, když již mnoho organizací správu znalostí praktikuje a uznává její…
Mnoho pracovních problémů má svůj počátek i konec v komunikaci a jednání.…
Úloha CIOs není jednoduchá. Správný výběr a posléze řízení podnikové…
Článek se zabývá úlohou znalostí ve strategickém řízení. Autor se v článku…
Neustále roste potřeba zdokonalení a integrace podpory rozhodování ve…
V poslední době se množí firmy, které nabízejí nejrůznější softwarové…
Jedním z marketingových nástrojů je také stále častěji uplatňovaná správa a…