Jedním z charakterových rysů snad každého úspěšného manažera je chuť stále se vyvíjet a být lepší než ostatní. K úspěšnému vedení firem takovou vlastnost jednoduše…
Stále častěji se zdůrazňuje potřeba osobního rozvoje a růstu.…
V posledních dvou letech jsme se mohli stále pravidelněji setkat s frází…
Systémy pro CRM, zaváděné poslední dobou většinou firem, mají své kladné i…
Otrávený nebo naopak vyděšený obličej je ve filmech asi nejčastější reakcí…
Vytvoření dobře fungující infrastruktury pro CRM je pro řadu podniků ještě…
Od doby, kdy softwarové firmy začaly vyvíjet aplikace pro CRM, se stačila…
Jak vést firmu efektivněji? Jak snížit náklady a uspokojit přitom potřeby…
Mezi hlavní manažerské dovednosti patří umění komunikovat. Článek nabízí…
Nákup špatného systému je noční můrou nejen všech správců informačních…
Mnoho iniciativ v oblasti správy znalostí selhalo a další selhávají. Správa…
Kdo se bojí CRM? Dá se říct, že každý, kdo si jej pořídí. Nikdo však z…
V roce 1998 byla v severní Americe provedena anketa mezi vyššími řídicími…