Manažer - zprávy z managementu

Motivační schéma jako marketingový nástroj

Zaměstnanecké výhody jsou velmi důležité pro získání i udržení kvalitních pracovních sil. Schéma zaměstnaneckých výhod je tedy důležitým marketingovým nástrojem,…

Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník

Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník

Spokojenost zaměstnance a zákazníka firmy již podle současných odborných…

Buďte nekompromisní - zbavte se nevýnosných zákazníků

Buďte nekompromisní - zbavte se nevýnosných zákazníků

Staré dobré podnikatelské rčení říká, že mít zákazníky je vždy dobré.…

Měl by mít e-zákazník právo promluvit?

Měl by mít e-zákazník právo promluvit?

Společnosti, které nabízejí své výrobky či služby po internetu se v…

Zaměstnanci šéfům nevěří

Zaměstnanci šéfům nevěří

Nedůvěra ze strany investorů není to jediné, čemu musí velké firmy po…

Poslání a smysl auditu

Článek v rámci předplatného Poslání a smysl auditu

Posláním auditu je vyjádřit názor nezávislé, kvalifikované osoby na…

Level 8 - implementace systému pro management nákladů

Level 8 - implementace systému pro management nákladů

Společnost Level 8 je globálním systémovým integrátorem. Poskytuje své…

Případová studie - vytvoření globálního dodavatelského řetězce

Případová studie - vytvoření globálního dodavatelského řetězce

Společnost Huntsman Tioxide, největší světový výrobce barviv na bázi oxidu…

Obohacení zákazníkových zkušeností jako marketingový prostředek

Obohacení zákazníkových zkušeností jako marketingový prostředek

Studie pojednává o jedné z ruských stomatologických klinik - Denta+, která…

Mezinárodní outsourcing a právní otázky

Mezinárodní outsourcing a právní otázky

Mezinárodní outsourcing je strategií, která je…

Důvěra je dobrá, kontrola je ještě lepší

Důvěra je dobrá, kontrola je ještě lepší

Trh má své vlastní zákony, nemůžeme se však spoléhat, že za nás vyřeší…

Neztrácejte směr

Neztrácejte směr

Jedno rčení říká: Pokud nevíte, kam směřujete, můžete se vydat kteroukoliv…

Jakou hodnotu má důvěra?

Jakou hodnotu má důvěra?

Hodnota důvěry ve vzájemném vztahu se dá jen těžko měřit. Každý ji však…

Výpis 18211833 z celkem 1895