Manažer - zprávy z managementu

Špiónem u konkurence: 4 legální kroky

Chcete-li vědět, co právě chystá vaše konkurence, staňte se špiónem. Stěžejní informace o aktivitách konkurentů můžete dnes získat již během několika málo hodin a…

Jak předvídat současnou a budoucí poptávku

Jak předvídat současnou a budoucí poptávku

Demand and revenue management (DRM) je moderní způsob předvídání současné a…

Jazyková revoluce před vstupem do EU

Článek v rámci předplatného Jazyková revoluce před vstupem do EU

Pád komunismu ve východoevropských zemích otevřel cestu výuce jazyků.…

Konference Green Week 2003

Článek v rámci předplatného Konference Green Week 2003

Konference Green Week 2003 si klade za cíl především zlepšit vzájemnou…

Prezentace bez legrace

Prezentace bez legrace

V současném konkurenčním prostředí nabývají marketingové a PR aktivity…

Čelem vzad k lepší obchodní strategii

Čelem vzad k lepší obchodní strategii

Manažer vytvořil obchodní strategii, od níž očekával vzbuzení zájmu mnoha…

Projekt Phare 2000 a ministerstva pro místní rozvoj

Článek v rámci předplatného Projekt Phare 2000 a ministerstva pro místní rozvoj

Ve čtvrtek 23. ledna začal v Ostravě rozsáhlý projekt vzdělávání manažerů…

Lídr, následovník a opozdilec - IT a ekonomika z firemního pohledu

Lídr, následovník a opozdilec - IT a ekonomika z firemního pohledu

Využívání informačních technologií se v jednotlivých firmách většinou…

Většina malých a středních firem neví, co je čeká v EU

Článek v rámci předplatného Většina malých a středních firem neví, co je čeká v EU

Většina menších českých firem zatím neví, co je čeká v Evropské unii. A to…

Znalosti à la Napster: dejte a bude vám dáno

Znalosti à la Napster: dejte a bude vám dáno

Když v roce 1999 vytvořil devatenáctiletý programátor Shawn Fanning svůj…

Jak bojují proti spamu státní instituce?

Jak bojují proti spamu státní instituce?

Internet se stal od počátku své existence centrem zájmu mnoha skupin lidí.…

Nebezpečně spokojený zákazník

Článek v rámci předplatného Nebezpečně spokojený zákazník

Nebezpečný zákazník nemusí nutně být jen někdo ohrožující představitele…

Nebát se a nekrást (a nezkrachovat)

Nebát se a nekrást (a nezkrachovat)

V současných konkurenčních podmínkách se úspěchy a neúspěchy firem velmi…

Výpis 18081820 z celkem 1897