Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Jazyková revoluce před vstupem do EU

Pád komunismu ve východoevropských zemích otevřel cestu výuce jazyků. Suverénně vítězí angličtina lidé se s ní dorozumívají téměř ve všech životních situacích,…

Prezentace bez legrace

Prezentace bez legrace

V současném konkurenčním prostředí nabývají marketingové a PR aktivity…

Konference Green Week 2003

Článek v rámci předplatného Konference Green Week 2003

Konference Green Week 2003 si klade za cíl především zlepšit vzájemnou…

Čelem vzad k lepší obchodní strategii

Čelem vzad k lepší obchodní strategii

Manažer vytvořil obchodní strategii, od níž očekával vzbuzení zájmu mnoha…

Projekt Phare 2000 a ministerstva pro místní rozvoj

Článek v rámci předplatného Projekt Phare 2000 a ministerstva pro místní rozvoj

Ve čtvrtek 23. ledna začal v Ostravě rozsáhlý projekt vzdělávání manažerů…

Lídr, následovník a opozdilec - IT a ekonomika z firemního pohledu

Lídr, následovník a opozdilec - IT a ekonomika z firemního pohledu

Využívání informačních technologií se v jednotlivých firmách většinou…

Znalosti à la Napster: dejte a bude vám dáno

Znalosti à la Napster: dejte a bude vám dáno

Když v roce 1999 vytvořil devatenáctiletý programátor Shawn Fanning svůj…

Většina malých a středních firem neví, co je čeká v EU

Článek v rámci předplatného Většina malých a středních firem neví, co je čeká v EU

Většina menších českých firem zatím neví, co je čeká v Evropské unii. A to…

Jak bojují proti spamu státní instituce?

Jak bojují proti spamu státní instituce?

Internet se stal od počátku své existence centrem zájmu mnoha skupin lidí.…

Nebezpečně spokojený zákazník

Článek v rámci předplatného Nebezpečně spokojený zákazník

Nebezpečný zákazník nemusí nutně být jen někdo ohrožující představitele…

Nebát se a nekrást (a nezkrachovat)

Nebát se a nekrást (a nezkrachovat)

V současných konkurenčních podmínkách se úspěchy a neúspěchy firem velmi…

6 rad pro lepší vztahy se zákazníky

6 rad pro lepší vztahy se zákazníky

Současná podnikatelská sféra si žádá návrat ke kořenům: k péči o zákazníka…

Einstein to věděl, víte to také?

Einstein to věděl, víte to také?

Každá firma se někdy dostane do tíživé finanční situace. Snaží se proto z…

Výpis 18081820 z celkem 1895