Manažer - zprávy z managementu

Jak uspět jako sponzor

Sponzorství je jednou z výborných možností propagace činnosti konkrétních firem, stejně tak však může být i neefektivním kanálem, kterým firmě zmizí důležité…

5 tipů pro méně stresující chod zákaznického střediska

5 tipů pro méně stresující chod zákaznického střediska

Zákazníci dnes mohou nakupovat obrovské množství produktů prostřednictvím…

Méně znamená více

Méně znamená více

Firmy se dnes snaží maximálně redukovat zdroje a finanční náklady a pracují…

Z EU bude možné vystoupit

Článek v rámci předplatného Z EU bude možné vystoupit

Orgány, které mají na starosti vypracování návrhu ústavy EU, se rozhodli do…

Jen počkej, spammere!

Jen počkej, spammere!

Spam nás všechny obtěžuje dnes a denně. Francis Uy, technický specialista z…

Myslete jako zákazníci

Článek v rámci předplatného Myslete jako zákazníci

Manažeři a obchodníci se mnohdy domnívají, že přesně vědí, co si zákazník…

Vyléčíme PowerPointovou depresi?

Vyléčíme PowerPointovou depresi?

PowerPoint v mnoha z nás vyvolává nepříliš příjemné asociace jednak proto,…

Jak zchladit rozpáleného zákazníka

Jak zchladit rozpáleného zákazníka

Noční můrou podnikatelů a vedoucích pracovníků je mimo jiné i představa…

Někdo umí, někdo neumí

Někdo umí, někdo neumí

Jak to ti prodejci dělají, že tak dobře prodávají? Na tuto otázku se již…

Kdo pere Jacku Welchovi špinavé ponožky?

Kdo pere Jacku Welchovi špinavé ponožky?

Rozvod je v současné době věc poměrně běžná, ale když se týká těch…

Budoucnost v reálném čase (RTE)

Budoucnost v reálném čase (RTE)

Moderní zákazník očekává, že si bude zvolený výrobek moci zakoupit…

Zástupci managementu firem se dopouštějí těch největších podvodů

Zástupci managementu firem se dopouštějí těch největších podvodů

Z mezinárodního výzkumu společnosti Ernst & Young s názvem Fraud…

Nečtěte to

Nečtěte to

V elektronické komunikaci stále více objevují tzv. důvěrnostní doložky,…

Výpis 17951807 z celkem 1897