Manažer - zprávy z managementu

"Je to problém řízení času" a další mýty o prokrastinaci

Každý z nás má někdy tendenci odkládat plnění nepříjemných úkolů, ať už se jedná o učení, pracovní projekt nebo třeba návštěvu lékaře. Raději se věnujeme méně…

Článek v rámci předplatného Největší chyby při navazování nových kontaktů

Večírky, setkání podnikatelů, konference a různé řízené obchodní akce jsou…

Každý má životní rovnováhu jinde. Kde je ta vaše?

Většina lidí jen obtížně hledá vhodný způsob, jak vyvážit svůj pracovní a…

Nízká angažovanost: Příčiny a řešení (2/2)

V minulém článku jsme se soustředili na hlavní příčiny nízké angažovanosti.…

Jak zlepšit svůj rozhodovací proces (2/2)

V prvním článku jste si mohli přečíst tipy, jak zhodnotit svou schopnost…

Kdo nevěří svému týmu, daleko nedojde

Chcete od svých podřízených více nápadů? Možná je na čase začít je řídit…

Buďte lepší lídr díky naslouchání

Nasloucháním prokazujete respekt, zájem a empatii. Naslouchejte abyste…

Vítáme nového manažera

Nástup do práce byste měli připravit nejen pro řadové zaměstnance, ale i…

Jak předvídat problémy, když se svým týmem pracujete na dálku

Bez vizuálních vjemů nám při komunikaci často chybí kontext a pak…

Díky těmto jednoduchým krokům vaše prezentace zaujme

Hlavním úkolem přednášejícího je zajistit, aby každý měl určitou představu…

Jak zlepšit svůj rozhodovací proces (1/2)

Chcete-li se zlepšit v rozhodování, nejprve se zamyslete nad následujícími…

Nízká angažovanost: Příčiny a řešení (1/2)

Když vaši zaměstnanci neustále pracují jen napůl, víte, že máte problém.…

Plánování cílů pro zaměstnance se dá dělat efektivně

Někdy se cíle stanovují tak, že se zaměstnancům řekne, ať si je stanoví…

Výpis 690702 z celkem 1934