Každý z nás má někdy tendenci odkládat plnění nepříjemných úkolů, ať už se jedná o učení, pracovní projekt nebo třeba návštěvu lékaře. Raději se věnujeme méně…
Večírky, setkání podnikatelů, konference a různé řízené obchodní akce jsou…
Většina lidí jen obtížně hledá vhodný způsob, jak vyvážit svůj pracovní a…
V minulém článku jsme se soustředili na hlavní příčiny nízké angažovanosti.…
V prvním článku jste si mohli přečíst tipy, jak zhodnotit svou schopnost…
Chcete od svých podřízených více nápadů? Možná je na čase začít je řídit…
Nasloucháním prokazujete respekt, zájem a empatii. Naslouchejte abyste…
Nástup do práce byste měli připravit nejen pro řadové zaměstnance, ale i…
Bez vizuálních vjemů nám při komunikaci často chybí kontext a pak…
Hlavním úkolem přednášejícího je zajistit, aby každý měl určitou představu…
Chcete-li se zlepšit v rozhodování, nejprve se zamyslete nad následujícími…
Když vaši zaměstnanci neustále pracují jen napůl, víte, že máte problém.…
Někdy se cíle stanovují tak, že se zaměstnancům řekne, ať si je stanoví…