O nás
Inzerce
Předplatné
Kontakt
#StandWithUkraine
Přihlášení
/
Registrace
Přihlaste se
Zaregistrujte se
Informace o Vašem předplatném na Management News
×
Historie Vašeho předplatného
žádné záznamy v historii
Lidské zdroje
Management
IT
Obchod a marketing
HR tv
Management tv
Kurzy
Práce
Úvod
Články
Konference
Poradna
Rozhovory
Personální změny
Osobnosti
Prostory
Menu
Rubriky
Úvod
Články
Konference
Poradna
Rozhovory
Personální změny
Osobnosti
Prostory
Lidské zdroje
Management
IT
Obchod a marketing
HR tv
Management tv
Kurzy
Práce
Najděte si na Management News
Vyhledat
Uživatelské jméno
Heslo
Přihlásit se
Přeji si nové heslo
Registrace čtenáře
Reklama
SalesForce Blog
http://blogs.salesforce.com
blog na stránkách společnosti SalesForce
Články z tohoto zdroje (64)
Čtyři nejčastější chyby během obchodní schůzky, kvůli kterým obchod s klientem neuzavřete
29.10.2024
Pracujete jako prodejce pro start-up? Poradíme vám, jak najít první klienty
17.10.2024
Poznej svého klienta: 3 způsoby, jak lépe poznat profil vašeho ideálního zákazníka
15.10.2024
Čtyři věci, které moderní klienti očekávají od kvalitního zákaznického servisu
25.9.2024
B2B obchodování: Čtyři otázky, které vždy musíte položit každému klientovi
27.8.2024
Chcete mít loajální a spokojené zákazníky? Zde je 5 věcí, které pro to můžete udělat
26.8.2024
Osobní audit obchodníka: Udělejte si revizi svých obchodních technik
13.8.2024
Co to je „upselling“ a jak tuto techniku využít v prodejní praxi
30.4.2024
Už žádný strach z obchodování po telefonu: Jak navýšit svoji úspěšnost v pěti krocích
18.4.2024
Jste v prodeji nováčci? Máme pro vás sedm tipů
22.3.2024
3 tipy, jak najít své vlastní, kvalitní kontakty na potenciální klienty
7.3.2024
Nedaří se vám v B2B obchodování? Víme, v čem dost možná děláte chybu
3.1.2024
E-mailové kampaně: Jak zajistit, aby si adresáti zprávy skutečně otevírali
14.11.2023
Čtyři zvyky těch nejlepších obchodníků
10.8.2023
Šest rad pro začínající manažery
27.7.2023
Když váš podřízený nepodává dobrý výkon: Co byste měli jako manažer dělat
19.7.2023
Dvě netradiční techniky, jak od jednání s klientem přejít k podpisu smlouvy
14.6.2023
Pět charakteristik špičkového zákaznického servisu
12.1.2023
Několik tipů pro začínající prodejce, kteří mají obavy kvůli svému nízkému věku
10.1.2023
Co musí obsahovat úspěšná prodejní prezentace
22.12.2022
Jak napsat obchodní nabídku klientovi e-mailem tak, aby si ji skutečně přečetl?
8.12.2022
Ucházíte se o obchodní pozici? Máme pro vás tři tipy, jak napsat CV
4.8.2022
Jak v krátkém čase navýšit produktivitu vašeho týmu
8.6.2022
Lámete si hlavu, proč klient odmítl vaši nabídku? Zde jsou čtyři nejčastější důvody
19.5.2022
Několik tipů, jak reagovat, když klienta zajímá jenom cena
10.5.2022
3 tipy, jak při obchodní schůzce předcházet námitkám proti ceně
7.10.2021
Pět kroků k efektivnímu systému práce
10.7.2019
3 kroky k získání více nových klientů
19.2.2019
Pět úspěšných start-upů a jejich přístupy k zákaznickému servisu
17.9.2018
Zvyšte svou produktivitu v několika jednoduchých krocích
15.8.2018
Výpis
1
až
30
z celkem
64
1
2
3
»
Poslední
Další stránka
1
2
3
»
Poslední
Další stránka