Rozhovor s Radkem Kňavou, tiskovým mluvčím společnosti TPCA
„U nás má problém ten, kdo říká, že nemá žádný problém. Problém je šance prezentovat se a vhodné navrhování jednotlivých protiopatření jsou cestou, jak se u vedení ukázat a tím si připravit půdu pro dobré hodnocení a případně i další kariérní postup,“ říká o společnosti Toyota Peugeot Citroën Automobile (TPCA) její tiskový mluvčí Radek Kňava.
Radek Kňava v současné době působí v tiskovém oddělení automobilové společnosti Toyota Peugeot Citroën Automobile (TPCA). Je odpovědný za tým vnějších záležitostí, kam spadá vedle komunikace s médii také oblast společenské odpovědnosti, vztahy v rámci daného regionu a s představiteli státní správy. Pro japonské firmy pracuje Radek Kňava již téměř 10 let. Dříve pracoval na personálním oddělení pardubického závodu Panasonic vyrábějícího autorádia, mimo jiné i pro TPCA. Začínal však jako moderátor zpravodajství na východočeském rádiu Profil a jako zpravodaj ČTK.