Co nevzbuzuje žádné otázky, je podezřelé

Rozhovor s Radkem Kňavou, tiskovým mluvčím společnosti TPCA

„U nás má problém ten, kdo říká, že nemá žádný problém. Problém je šance prezentovat se a vhodné navrhování jednotlivých protiopatření jsou cestou, jak se u vedení ukázat a tím si připravit půdu pro dobré hodnocení a případně i další kariérní postup,“ říká o společnosti Toyota Peugeot Citroën Automobile (TPCA) její tiskový mluvčí Radek Kňava.

Radek Kňava v současné době působí v tiskovém oddělení automobilové společnosti Toyota Peugeot Citroën Automobile (TPCA). Je odpovědný za tým vnějších záležitostí, kam spadá vedle komunikace s médii také oblast společenské odpovědnosti, vztahy v rámci daného regionu a s představiteli státní správy. Pro japonské firmy pracuje Radek Kňava již téměř 10 let. Dříve pracoval na personálním oddělení pardubického závodu Panasonic vyrábějícího autorádia, mimo jiné i pro TPCA. Začínal však jako moderátor zpravodajství na východočeském rádiu Profil a jako zpravodaj ČTK.

Radek Kňava

Do you want to read the whole article?
Get a subscription for free or from CZK 58 per month

For companies, the subscription costs from CZK 1,490 per year plus VAT. For private persons and self-employed persons for CZK 690 per year, including VAT.

Attention: Special Offer, by the end of the year use the offer for 30 days for CZK 149. However, you can also get the subscription for free.

Don't know how to proceed? See the complete subscription terms or contact us.