Manažer - zprávy z managementu

Sedm neverbálních signálů, kterým se vedoucí musí vyhnout

Dobrý vedoucí musí působit kompetentně a sebevědomě, zároveň musí umět dobře komunikovat a být empatický. Být dobrým manažerem, popřípadě se jím stát, tedy vyžaduje…

Tři velké chyby, kterých se manažeři nejčastěji dopouštějí

Stali jste se manažerem? Vedete lidi, snažíte se je inspirovat, vytvořit…

3 základní formy mikro-managementu

Mikro-management je takový tichý zabiják dobrých vztahů na pracovišti. U…

5 kroků k efektivní delegaci práce

Delegování práce, tedy její předávání jiným pracovníkům (často podřízeným…

V SAP Services zvýšili zákaznickou spokojenost

V SAP Services zvýšili s pomocí technologií zákaznickou spokojenost na historické maximum

Moderní technologie přispěly k růstu spokojenosti zákazníků se službami SAP…

MUDr. Martin Kalenda, MBA (Image Lab s.r.o.)

icon Jak nadchnout management pro leadership rozvoj?

Co dnes firmy potřebují k tomu, aby manažerská akademie, při jejíž přípravě…

Jak mluví správný leader?

Být leader, který umí ostatní vést a který dovede své okolí nadchnout pro…

6 tipů, jak řešit, když je váš podřízený ve stresu

Vidíte, že je váš podřízený ve stresu, že nestíhá a že dělá chyby? Nejste…

Článek v rámci předplatného Nikdy nic nestíhám. Proč? A co s tím dělat?

Chronická zaneprázdněnost. Tak by se dala nazvat civilizační choroba…

Mindfulness a práce: Jak na to.

Mindfulness. Možná jste o tomto termínu už slyšeli. Je to psychologický…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak zvládat více projektů najednou

V ideálním světě by měl vedoucí týmu nebo projektový manažer vždy v daný…

5 tipů, jak na efektivní time management během týmových porad

Týmové porady. Mnoho pracovníků (a dokonce i týmových manažerů) je nemá…

Jak podřízeným dodat pocit jistoty a bezpečí během krize

Pandemická situace, nejistoty, změny v pracovním režimu a stres při snaze…

Výpis 950962 z celkem 12244