Dobrý vedoucí musí působit kompetentně a sebevědomě, zároveň musí umět dobře komunikovat a být empatický. Být dobrým manažerem, popřípadě se jím stát, tedy vyžaduje…
Stali jste se manažerem? Vedete lidi, snažíte se je inspirovat, vytvořit…
Mikro-management je takový tichý zabiják dobrých vztahů na pracovišti. U…
Delegování práce, tedy její předávání jiným pracovníkům (často podřízeným…
Moderní technologie přispěly k růstu spokojenosti zákazníků se službami SAP…
Co dnes firmy potřebují k tomu, aby manažerská akademie, při jejíž přípravě…
Být leader, který umí ostatní vést a který dovede své okolí nadchnout pro…
Vidíte, že je váš podřízený ve stresu, že nestíhá a že dělá chyby? Nejste…
Chronická zaneprázdněnost. Tak by se dala nazvat civilizační choroba…
Mindfulness. Možná jste o tomto termínu už slyšeli. Je to psychologický…
V ideálním světě by měl vedoucí týmu nebo projektový manažer vždy v daný…
Týmové porady. Mnoho pracovníků (a dokonce i týmových manažerů) je nemá…
Pandemická situace, nejistoty, změny v pracovním režimu a stres při snaze…