Lidské zdroje - zprávy z HR

icon Osobní branding jako podceňovaný byznysový nástroj

Osobní značka neboli brand je nástroj dosahování obchodních zájmů, v mém případě firemních zájmů. Možná někoho zklamu, že to není ta romantika, kterou by mohl…

icon Průmysl 4.0 je tady. Chytří ho využijí

Většina lidí během posledních dvou let slyšela pojmy Industry 4.0, Průmysl…

icon 6 ukazatelů vysokého potenciálu pro náboráře

Přijímat průměrné uchazeče o práci není nic špatného. Pokud však patříte…

icon Nová e-kniha o podnikovém vzdělávání od vedoucího vzdělávání ze společnosti McKinsey & Co.

Největší vydavatel e-booků na světě, společnost Bookboon, právě vydala nový…

David Brož, Versalis

icon Jaká firemní kultura je nejlepší?

Význam kultury pro úspěšnost organizace je již dnes považován za prokázaný…

10 kroků k úspěšnému vánočnímu večírku

icon 10 kroků k úspěšnému vánočnímu večírku

V dnešním článku si v deseti krocích rozebereme ta nejdůležitější koncepční…

TEPfactor Praha

icon Když je cesta cílem – teambuilding a firemní akce v TEPfactoru

V současném deštivém počasí a při zkracujících se dnech, kdy budeme stále…

icon Znalost HR dávno nestačí. Personalisté musejí být analytici

Využití analytických nástrojů v HR již není pouhou možností, ale nutností.…

icon Třistašedesátka: Danajský dar?

Zájem o 360° zpětnou vazbu nepolevuje, ba naopak. Trendem, který…

Michaela Karsten v HR tv: Zapamatovat se dá cokoliv, stačí jen správný trénink

icon Michaela Karsten v HR tv: Zapamatovat se dá cokoliv, stačí jen správný trénink

Michaela Karsten je paměťovou expertkou a zakladatelkou společnosti…

icon LinkedIn chystá podrobné reporty (nejen) pro náboráře

Úspěch strategického náboru a personálního plánování v dnešní době je věcí…

icon Toyota KATA: nový přístup v řízení a vedení lidí

Společně s DMC management consulting a jedním z nejrespektovanějších…

icon 3 ukazatele vysokého potenciálu zaměstnanců

Odborné studie i praxe potvrzují, že investice do správných lidí se…

Výpis 625637 z celkem 2652