Správná komunikace se zaměstnanci je nedílnou součástí produktivních pracovišť. Článek proto přináší rady od amerických odborníků na řízení lidských zdrojů.-…
Řešení konfliktů je situace, v níž řada manažerů selhává. Někteří se jí…
Informování zaměstnanců o podnikových změnách prostřednictvím médií může…
Jakkoli nepříjemné a frustrující mohou být rozdíly mezi muži a ženami, jsou…
Přátelské vztahy na pracovišti procházejí různými zkouškami. Jedna z…
Každý se na pracovišti někdy dostane do situace, kdy s ním druzí jednají…
Budování mezilidských vztahů není složité. Jde jen o to, dokázat se…
Na každém pracovišti se najdou lidé, s nimiž je obtížné vyjít. Míra…
Vzpomeňte si, kolikrát jste v životě souhlasili, že uděláte něco, co jste…
Přiznat, že jste udělali chybu, není nikdy snadné, ale když už se odhodláte…
Jak můžete vyjednávat o důležitých záležitostech, jako je plat, benefity…
Průzkum mezi dvěma tisícovkami britských zaměstnanců, který uskutečnil…