Náborář je obvykle prvním kontaktem s potenciálním zaměstnavatelem a často rozhoduje o tom, zda se váš životopis dostane na stůl náborového manažera. Nejen, že je…
Správně vést tým lidí, být přirozenou autoritou. Jaké další vlastnosti by…
Máte podezření, že některý z vašich zaměstnanců páchá v práci trestné činy?…
Chatování (instant messaging - IM) bylo dříve tabu, dnes se však stává…
Nástup do nového zaměstnání s sebou často nese rozpačité začátky. Stávající…
Ztěžuje vám váš nadřízený život? Nejste sami. Zde je několik…
Zaměstnanci ve světě dnes znovu objevují hodnotu komunikace tváří v tvář.…
Dr. Charles Ford, psychiatr a profesor na alabamské universitě, tvrdí, že…
Naslouchání je důležitou součástí komunikace. Ne vždy však druhým…
Hlavním úkolem lídra je vést jasnou komunikaci, jejíž nejtěžší součástí je…
Komunikační dovednosti jsou jedním ze základních předpokladů úspěšného…