Existuje minimálně 30 způsobů, jak si vpráci udělat nepřátele.1. Vždy opravujte ostatní, když nemají pravdu.2. Vyhýbejte se řešením výhodným pro obě strany a místo…
Jak nám od dětství vštěpovali rodiče, lhát se nemá. Přesto se někdy…
Představte si, že máte vtýmu velmi výkonného pracovníka, který je pro vás…
Komunikace je lepidlo, které drží pohromadě organizace. Je to prostředek…
Vobchodních vztazích běžně dochází ktomu, že lidé nedostatečně poslouchají…
Konflikty na pracovišti poškozují pracovní prostředí a znesnadňují výkon…
Důležitým, ale často opomíjeným aspektem (nejen) manažerské práce je…
Téměř na každém pracovišti se najdou nepříjemní kolegové, kteří si zvás…
Řada našich každodenních interakcí je matoucí. Často si říkáme, zda jsou…
Noví i stávající zaměstnanci potřebují vědět, co se od nich očekává, aby…
Každá firma má někdy problémy. Úkolem vůdců je pak usnadňovat situaci lidem…
Současná situace staví manažery před úkol zvládat stejný objem práce…