Jistý zaměstnanec dělal pohovor do jedné účetní firmy v New Yorku. Na první pohled vše vypadalo ideálně firma nabízela svým zaměstnancům různé odměny, manažeři jej…
Mnoho lidí (zejména v USA) se domnívá, že poskytování referencí je nějak…
Manažeři musí umět jednat se širokým spektrem osobností. Většina lidí je…
Současné statistky uvádějí v USA okolo 3000 manažerů a výkonných ředitelů…
Každý z nás se někdy chová hloupě (nebo si tak aspoň připadá). Někdo si za…
Podobně jako policie, objeví se HR manažer na „místě…
Názor zaměstnanců (ať už oprávněný či nikoliv), že jejich nadřízený má…
Termín "mobbing" označuje šikanování či psychoteror na pracovišti. Jeho…
Co dělat, když zaměstnanec nepodává očekávané výkony a nejeví o práci…
Kdo si věří, mluví jasně a stručně a má v dnešním globalizovaném světě…
Rad, jak se správně chovat na pracovišti a jak správně komunikovat s…
Práce a zábava jsou dnes pro většinu lidí dva neslučitelné pojmy, přesto…
Dříve platilo, že žena se může věnovat buď dítěti nebo kari&…