![]() | Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání a jak na tyto změny reagovat? Konference ZÁKAZNÍK 2030 se koná 21. března 2019 od 9:00 do 16:00 hodin v …
V anglicky psaných odborných textech se v oblasti HR a managementu začíná…
Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní…
Současným trendem v HR a v otázce firemní kultury je komfort zaměstnanců a…
S novým rokem zaměstnavatelé často řeší řadu otázek, které souvisejí s …
Jedním z častých neduhů moderní doby, který trápí lidi v práci i mimo ni,…
To, jak vykročíme do nového dne, předurčuje, jak se nám celý daný den…
Stojíme na počátku nového roku. Všichni si přejeme, aby byl lepší,…
Řada firem se snaží nalákat nové zaměstnance na netradiční benefity, které…
Když mladí lidé nastoupí do firmy, kde je kulturní normou lenost, je pro ně…
„Válka o talenty je u konce. Talent vyhrál,“ prohlásil už před pár lety…
Chcete, aby zaměstnanci vaší firmy byli maximálně kreativní, pracovití a…
Společnost DMC management consulting představila v roce 2010 na českém trhu…