Organizace času je pro zvládání každodenních pracovních úkolů velmi důležitá. Člověk, který si svůj čas dobře organizuje, využívá každou hodinu a minutu tak…
I když jedna aktuální australská studie ukázala, že dlouhá pracovní doba…
Více než třetina amerických zaměstnanců nemá stálé pracoviště a každý…
Ani lukrativní nabídka povýšení a velké zvýšení platu nemusí být pro dnešní…
Postupy v řízení lidských zdrojů nejsou univerzální. Každá firma má svou…
Ve Francii se během srpna zastavuje řada provozů. Zejména v Paříži jsou…
Lze motivovat tým klepším výkonům a úspěchu, i když nejste vedoucí, ale…
Dovolené a lety do vesmíru mají mnoho zajímavých společných rysů, ať už jde…
Z pracovišť není možné odstranit všechny stresující faktory, podle…
Znalostními pracovníky se rozumějí ti, kteří ke své práci používají mozek a…
Více než 600 delegátů se minulý měsíc zúčastnilo na britské univerzitě v…
Rostoucí náklady na zdravotní péči o zaměstnance s nezdravým životním…
Kancelářští pracovníci často trpí bolestí zad, zejména kříže. Předcházet jí…