Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak na to, aby váš email neskončil v koši

Dřív se stávalo často, že zákazník hodil komerční dopis do…

Jak zlepšit mobilní marketingovou komunikaci

Prodej mobilních telefonů vzrostl v roce 2011 o 181 % proti roku 2010. Penetrace mobiln&…

Jak nemá vypadat obchodní email

Mark Gibbs, dopisovatel časopisu Forbes, se pozastavuje nad příkladem nekvalitního komerčního e-…

Zasíláte obsah, který je relevantní?

Na základě průzkumu "Email Marketing Benchmarks: Best Practices" časopisu BtoB plá…

Denní chléb nejlepších obchodníků

Čím se liší nejúspěšnější obchodníci od méně úspěšných kolegů? Většinou je to tím, že ve své…

7 rad pro emailový marketing B2B

Jakákoliv úspěšná marketingová B2B strategie zahrnuje emailov&…

Jak na písemnou komunikaci se zákazníky

Při písemné komunikaci se zákazníky vždy dbejte na komfort čtení. Jde především o to, oslovit…

E-mail bez obchodního sdělení - Má to smysl?

Firmy často zvažují, zda má smysl rozesílat občas zákazníkům e-maily jen tak - bez obchodního…

Osm kroků k efektivní uvítací zprávě

První e-mail zaslaný potenciálnímu zákazníkovi je velice důležitý. Měl by zákazníka přivítat a…

Výpis 730738 z celkem 747