Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje. Na poli práce s koncovým…
Stejně důležité jako umět správně identifikovat klíčové zákazníky a poskytnout jim náležitou péči je…
Má-li obchodník být úspěšný, musí být také trpělivý a optimistický. Příliš trpělivosti a optimismu…
Minimálně od začátku prosince se prodejci u klientů pravidelně setkávají s odkládáním obchodních…
Ať už je vaší parketou marketing, PR nebo obchod, umění prezentovat je nedílnou součástí. Jedna věc…
Máte krásnou webovou stránku, tak proč by nefungovala? Možná proto, že jejím prostřednictvím málo…
V business-to-business obchodování se často setkáváme s výmluvou, že daná kontaktní osoba neoperuje…
Zdá se vám, že mnoho ze zpráv, které odešlete potenciálním zákazníkům, se k nim vůbec nedostane?…
Mnoho prodejců se snaží přijít s ideálními, univerzálními metodami prodeje a zákaznického servisu.…