Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Umění jménem "marketing content"

V současné době můžeme pozorovat významné změny a posuny v marketingové praxi. V době bez internetu,…

Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, je posvátná - buď zticha

Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, jako by byla posvátná. Jeho nejniternější myšlenky se formují do nové…

5 tipů, jak místo prodávání přimět klienty, aby od vás kupovali sami

V dnešní době mají zákazníci proces nákupu a prodeje pod kontrolou daleko více než kdy před tím.…

Jak před svátky vzdorovat větě: "Ozvěte se mi až po Novém roce."

Se zimou přichází období útlumu. Výkonnost ve firmách klesá, lidé se pomalu připravují na svátky a…

Jak přežít ztrátové období po zavedení nového produktu nebo firmy

Po spuštění nového produktu či produktové řady nebo po vstupu start-upu na trh většinou následuje…

Rozesmějte zákazníka: Humor v marketingu a prodeji

Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný, vágní a čistě informativní.…

4 rady introvertům: Jak si zvýšit sebevědomí v prodeji

Prodejní profesi si nejčastěji spojujeme s extrovertní povahou, upovídaností a otevřeností. Avšak…

Postupné uzavírání obchodu - překvapivě efektivní prodejní taktika

Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si s potenciálním klientem na…

Nepovedl se vám obchod? Důležité je poučit se

Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí. Odmítnutí ze strany…

Výpis 487495 z celkem 729