Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jednoduchost: Hlavní zbraň prodejce

Podle jisté slavné studie Microsoftu, která vyšla před několika lety, má průměrný člověk schopnost…

4 kroky k probuzení zájmu potenciálních klientů

Prodávat lidem, kteří mají enormní zájem o váš produkt a kteří si naplno uvědomují, jak moc ho…

Kvalitních kontaktů není nikdy dost

Téměř každá firma a každý obchodník by uvítali větší přísun kvalitních nových kontaktů na…

Tváří v tvář klientovi

Firem je v každém oboru jako much. A ještě více je obchodníků, kteří je zastupují. Odlišit se,…

Efektivní obchodní strategie v devíti krocích

Obchod bez systému a plánu je pouze tápáním ve tmě. Za každým úspěšným obchodníkem je třeba hledat…

Tipy pro mladé prodejce: Jak působit profesionálně

Téměř každý obchodník, který začínal v mladém věku, si tím prošel. Jednáte často se staršími lidmi,…

4 kroky k zajištění prodejnosti produktu už při vývoji

Proč se některé produkty prodávají snadno a jiné vůbec? Často je na vině obchodní strategie, někdy…

Oslovujete klienta, který vás už odmítl? Víme, co napsat do e-mailu

Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z těchto důvodů je žádoucí…

Jak na B2B prodej: Je skutečně tak odlišný od B2C?

Jsou prodejci, kteří se specializují na B2B, a ti, kteří se specializují na B2C. Jako by se jednalo…

Výpis 343351 z celkem 729