Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Tři základní indikátory úspěšnosti v prodeji

Prodej bez systému je chaos, ve kterém jsou úspěchy pouze náhodné, krátkodobé a nekoncepční.…

Jak poznat firmu otevřenou obchodním nabídkám?

Umět věštit z křišťálové koule a poznat ideální moment, kdy má daná firma zájem o váš produkt a kdy…

Prodejce musí zvládat zklamání každý den

Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze strany klienta a dílčí…

B2B: 4 nejčastější důvody, proč od vás klient nic nekoupí

Máte pocit, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky potřebný, ale i přes veškerou…

Reputace je vše. Vybudujte si ji rychle

Pověst firmy je zcela klíčová pro získávání nových klientů. Skvělá reputace zvyšuje jak šance na…

Zkraťte průměrnou délku prodejních cyklů

Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního oslovení klienta až po…

10 netradičních prodejních tipů

Moderní doba si žádá moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí u prodeje. Zde je deset neobvyklých…

Tři rady pro ty, kteří nemají rádi aktivní prodej

Prodej není pro všechny. Nebo alespoň ne pro všechny ty, kdo neprošli žádným školením a spoléhají…

Jednoduchost: Hlavní zbraň prodejce

Podle jisté slavné studie Microsoftu, která vyšla před několika lety, má průměrný člověk schopnost…

Výpis 343351 z celkem 737