Prodej bez systému je chaos, ve kterém jsou úspěchy pouze náhodné, krátkodobé a nekoncepční.…
Umět věštit z křišťálové koule a poznat ideální moment, kdy má daná firma zájem o váš produkt a kdy…
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze strany klienta a dílčí…
Máte pocit, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky potřebný, ale i přes veškerou…
Pověst firmy je zcela klíčová pro získávání nových klientů. Skvělá reputace zvyšuje jak šance na…
Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního oslovení klienta až po…
Moderní doba si žádá moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí u prodeje. Zde je deset neobvyklých…
Prodej není pro všechny. Nebo alespoň ne pro všechny ty, kdo neprošli žádným školením a spoléhají…
Podle jisté slavné studie Microsoftu, která vyšla před několika lety, má průměrný člověk schopnost…