Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Cesta k dlouhodobé obchodní spolupráci

Úspěch obchodníka je dán úspěchem jeho klientů. Aby byla spolupráce se zákazníky úspěšná, musí být…

Jak přesvědčit ke koupi? Názorně a s využitím emocí

Schopnost zapůsobit na ostatní, o něčem je přesvědčit a nadchnout je pro určitou myšlenku rozhodně…

Nejdou vám obchody? 3 způsoby, jak dosáhnout nejlepšího výsledku za poslední rok

Neúspěch v obchodě má často podobu spirály nebo začarovaného kruhu. Prodejci se jednoduše nepodaří…

Specifika prodeje v rámci nového trhu

Většina obchodních pozic existuje v rámci trhů a odvětví, která jsou již zavedená. Jsou ale obory (a…

BANT – jednoduchá a účinná metoda posuzování potenciálních klientů

Kvalifikace potenciálních klientů je proces, při kterém hodnotíte, zda se daný potenciální zákazník…

Pravidlo číslo 1: Nedávat klientům příliš na výběr

Zní to téměř jako paradox, ale je to tak. Čím více nabídek klientovi předložíte, tím větší je…

Specifika žen-zákaznic

Ženy hrají nezastupitelnou roli v nákupních procesech většiny rodin. Z drtivé většiny to jsou ony,…

Klesají vám prodeje? Víme, co dělat

Občasné propady v prodeji jsou normální u každého typu obchodu. Je proto dobré mít v záloze více…

4 zásadní rady pro hledání nových klientů

Ať už je naše klientská základna a oddanost klientů jakkoliv velká, existence firmy většinou stojí…

Výpis 334342 z celkem 737