Úspěch obchodníka je dán úspěchem jeho klientů. Aby byla spolupráce se zákazníky úspěšná, musí být…
Schopnost zapůsobit na ostatní, o něčem je přesvědčit a nadchnout je pro určitou myšlenku rozhodně…
Neúspěch v obchodě má často podobu spirály nebo začarovaného kruhu. Prodejci se jednoduše nepodaří…
Většina obchodních pozic existuje v rámci trhů a odvětví, která jsou již zavedená. Jsou ale obory (a…
Kvalifikace potenciálních klientů je proces, při kterém hodnotíte, zda se daný potenciální zákazník…
Zní to téměř jako paradox, ale je to tak. Čím více nabídek klientovi předložíte, tím větší je…
Ženy hrají nezastupitelnou roli v nákupních procesech většiny rodin. Z drtivé většiny to jsou ony,…
Občasné propady v prodeji jsou normální u každého typu obchodu. Je proto dobré mít v záloze více…
Ať už je naše klientská základna a oddanost klientů jakkoliv velká, existence firmy většinou stojí…