Články z oblasti vzdělávání a poradenství

3 tipy, jak najít své vlastní, kvalitní kontakty na potenciální klienty

Řada obchodníků se při získávání nových kontaktů zaměřuje na kvantitu a příliš ne na kvalitu. Co je…

Tipy pro prodejce, kteří hledají klienty nového start-upu

Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající „start-up“ může mít v porovnání s prací pro…

Dvě vlastnosti, které obchodníkům nejčastěji brání v úspěchu

Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však hraje samotné smýšlení…

Plnění slibů: Prodejní nástroj prodejce i pracovníka zákaznické péče

I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných dat je slib jedné osoby té…

Nedaří se vám v B2B obchodování? Víme, v čem dost možná děláte chybu

Zdá se vám, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky potřebný, ale i přes veškerou…

Co když jste prodejce vyššího věku? Má to i své výhody

Jako typického prodejce si většinou představíme spíše člověka mladšího věku, ambiciózního a…

Čtyři rady, jak klientům nabízet nový, nezavedený produkt

Efektivně prodávat nový, neokoukaný a bezprecedentní produkt je v mnoha ohledech sice zajímavější,…

Zámožná klientela: Jak efektivně prodávat VIP klientům

Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete v oblasti B2B nebo v B2C…

Tři základní koeficienty v analýze úspěšnosti prodejce

Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a výkonnost, porovnávat své…

Výpis 1927 z celkem 736