Je poměrně lehké „usnout na vavřínech“, spadnout do určité rutiny a přestat se soustředit na…
Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích obchodu. Rozdíl mezi…
Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou činnosti a služby, které…
Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a relativizaci zaběhlých pořádků.…
Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí. Odmítnutí ze strany…
Jedním z nejstarších stereotypů týkajících se prodeje je představa, že prodejce je hlasitý, vtíravý…
Mnoho firem je ve zvyšování objemu svých prodejů významně závislých na taktice, pro kterou se v&…
Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i odhodlání, tvrdou práci a píli.…
Jak se coby nováček co nejrychleji zaučit a začít ve velkém prodávat? Nejlepší je spoléhat na časem…