Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Tři věci, které udělají z jednorázových klientů dlouhodobé

Cílem obchodníka by mělo být nejenom sehnat nové klienty, ale především si je i dlouhodobě udržet.…

5 důvodů, proč vaše e-mailové kampaně nefungují

Jedním z nejlepších a zároveň nejlevnějších způsobů, jak oslovovat širokou masu potenciálních…

Pět obav, které musí každý prodejce umět překonat

Prodej a úspěšné obchodování mají hodně společného se schopností daného obchodníka vydávat se mimo…

6 tipů, jak si vybudovat kvalitní síť kontaktů

Obchodníka nedefinují pouze jeho úspěchy a prodeje, ale i jeho konexe. Znát ty správné lidi, mít se…

Čtyři obchodní lekce od zmrzlinářských aut Family Frost

Když se řekne Family Frost, víceméně každý mileniál si vybaví dětství, žluté auto, charakteristickou…

5 tipů, jak vytěžit maximum z otázek adresovaných klientovi

Před samotnou nabídkou je vždy nutné klienta kvalifikovat. Tedy analyzovat jeho situaci, potřeby a…

Pět zásad uvádění nového produktu na trh

Jen málo věcí je v obchodním prostředí těžší, než prodávat nový produkt. Tedy něco, co není…

Jak v roce 2019 získat více zákazníků

Každá společnost potřebuje konkrétní cíle a specifické obchodní plány. Jedním takovým ideálním cílem…

Prezentace investorům: 9 věcí, které musíte zmínit

Speciální způsob prodeje spočívá v prodeji produktu nebo projektu investorům. Jestliže sháníte pro…

Výpis 253261 z celkem 737