Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Čtyři fáze prodejního cyklu z pohledu klienta

Námluvy klienta bez ohledu na to, jakému obchodnímu sektoru se věnujete, prochází vždy čtyřmi…

Víte, co to je „upselling“, „cross-selling“ a „next selling“?

Improvizovat ve vytváření obchodní strategie se někdy příliš nevyplácí. Lepší je se držet…

Čtyři otázky, které musíte položit novým klientům

Zákazníci, kteří kývli na vaši nabídku a stali se součástí vaší klientely, jsou pro vás nesmírně…

5 typů hudby, při níž se nejlépe pracuje

Mnoho lidí si pouští hudbu k práci. Někomu pomáhá k soustředění, někdo prostě nesnáší ticho. Ne…

B2B prodej: Šest signálů, že by firma mohla mít zájem o váš produkt

Ať už se v rámci B2B prodeje věnujete jakémukoliv sektoru či produktu, existují určité signály,…

Sedm rad začínajícím obchodníkům

Jste v obchodní sféře noví? Nikdy jste přímo prodej nedělali a je to pro vás nová výzva? I když vše…

Proč musejí úspěšní umět odpočívat?

Být nejlepší a nejúspěšnější sebou nese i nutnost umět efektivně odpočívat. Ani špičkoví sportovci…

Hledání nového sídla Amazonu: Čtyři lekce pro B2B obchod

Amazon, jejíž majitel Jeff Bezos je v součanosti nejbohatším člověkem planety, je jednou z …

3 nejjednodušší typy potenciálních klientů

Kontakty na potenciální klienty se dají rozdělit do různých kategorií podle celé řady faktorů. Co se…

Výpis 244252 z celkem 737