Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Tradiční média nejsou mrtvá, zaměřte se na optichannel strategii

Daty jsme se řídili ještě dříve, než se objevil digitální marketing a z analýz a statistik se stala…

Akvizice vs. retence: Do čeho se vyplatí investovat více?

Získávání nových zákazníků i udržování stávajících vztahů je obojí klíčové pro rozvoj vaší firmy.…

5 strategií pro efektivní generování leadů

Mnoho firem neustále hledá efektivní a rychlé způsoby, které jim pomohou oslovit a získat nové…

Píšete direct maily? Využijte poznatky z psychologie k jejich tvorbě

Většina marketérů a obchodníků si je dobře vědoma síly přímého marketingu v dnešní době. Sestavit…

Umělá inteligence a retence zákazníků: Čím začít?

Statistiky uvádí, že získat nového zákazníka může být pětkrát až pětadvacetkrát dražší než snaha…

Obchodníci budou moci uveřejnit své produkty zdarma v Nákupech Google

Zatímco dříve museli obchodníci platit formou PPC (pay-per-click), brzy budou moci umístit své…

Nouze podporuje invenci a tvořivost

V současné době se po internetu šíří rozšířená citace o kreativitě v krizi. Nejčastěji se připisuje…

Poskytovatelé mailových služeb mění algoritmus. Nenechte své sdělení spadnout do spamu

Vloni společnost Google oznámila, že implementovala systém řízený umělou inteligencí TensorFlow,…

Jak uzavřít obchod s klientem na dálku i v nejisté době

V oblasti prodeje a vyjednávání vyvolala nejistota a strach šířící se kvůli koronaviru neočekávané…

Výpis 163171 z celkem 737