Dostat se až k vedení firmy není při akvizičním rozhovoru vůbec snadné. Pokud se vám podaří spojit,…
Mnoho manažerů firem předpokládá, že skutečně zná svou cílovou skupinu, se kterou se snaží…
Tlak může být občas ochromující a může vás dovést k přijetí dohody, s níž nejste úplně ztotožněni.…
Odborníci na prodej se na začátku své kariéry učí, že pokud chtějí vydělat slušné peníze, musí…
Letos vládne všude nejistota. Dokonce i organizace, které jsou dnes stále silné a úspěšné, se musí…
Vaše pověst je ovlivněna mnoha faktory, včetně primárních marketingových kanálů, jako jsou sociální…
Mnoho obchodníků občas ztrácí při poskytování služeb ze zřetele samotného zákazníka a jeho potřeby.…
Vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci. Je třeba nastavit pevné základy, které…
Ještě před pandemii koronaviru začala řada firem přecházet na prodej přes call centra. Dá se…