Chcete-li být úspěšní v prodejích, musíte zaujmout vstřícný postoj vůči zákazníkům. Vaše zprávy by…
K úspěšnému obchodování patří kvalitní zákaznický servis. Zaměstnanci zákaznického servisu by měli…
Neexistuje jeden jediný způsob, který vám přinese nejlepší prodeje. Způsob, kterým prodáváte, do…
Přimět zákazníky k tomu, aby se k vám pravidelně vraceli, není snadné. Věrnost zákazníka je snadné…
I zkušení prodejci často během komunikace se zákazníky chybují. Většině chyb se však dá snadno…
Mnoho obchodníků se bojí námitek svých zákazníků a myslí si, že stížnosti jsou špatné. To ale není…
Dokážete oslovit a získat aspoň část zákazníků od konkurence? Je pravděpodobné, že trh už je…
Jako obchodníci potřebujete dobrou reputaci. Lhaní zákazníkovi tomu rozhodně nepomůže. I když si…
Způsob, jakým prodáváte, je často důležitější než to, co prodáváte. Efektivita vašeho prodeje je z…