Přemýšlíte o tom, zda se účastnit obchodních veletrhů, nebo ne? Veletrhy mají svá pro a proti. Můžou…
Obchodní cesty jsou efektivní způsob ke spolupráci s novými klienty, uzavírání obchodů a k růstu…
Hlas zákazníka (WOM – Word of Mouth) je nepochybne jednou z najcennejších obchodných informácií. …
Dáváte klientům vánoční či jiné dárky, ale nevíte, zda mají pozitivní dopad? Zákazníci si budou…
Udržet si stávající zákazníky je mnohem levnější, než získávat nové. Každý obchodník by se proto měl…
Máte ze spolupráce s klientem, který si vás najal, špatný pocit? Důvodů může být spousta. Klient vás…
Výzkumy ukazují, že klasická personalizace v obchodování nesplňuje požadavky dnešních zákazníků. Ti…
Zajímá vás, jaké trendy budou provázet zákaznické služby v letošním roce? Jde hlavně o to, rychle se…
Máte problémy se získáváním doporučení od svých zákazníků? Pak nejste sami, v této oblasti se často…