Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Co klienti očekávají od kvalitního zákaznického servisu?

Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti efektivní, je nutné jít s …

Žádní naštvaní klienti: Jak poskytovat zákaznický servis, se kterým budou klienti spokojeni

Naštvaný klient, který křičí na recepční nebo na zástupce společnosti, je známkou hned…

5 tipů, jak získat zpět důvěru zákazníků. Rozhodující je otevřenost a poučení se z chyb

Chyby se stávají, a to jak v životě, tak v podnikání. V byznysu mohou některé chyby…

Vybudujte zákaznickou péči zaměřenou na klienta v šesti krocích

Jaká je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s klientem v samotném středu,…

Spokojenější klienti i pracovníci: Ne tak očividné výhody, které přináší vynikající zákaznický servis

Jak je známo, kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom, jak klienti vidí danou…

Logika, emoce a empatie v zákaznickém servisu: Tipy, jak vylepšit klientskou péči

Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti vám volají nejen aby vyřešili určitý problém,…

Tipy, jak pomocí zákaznického servisu zvýšit spokojenost klientů

Zákaznický servis a jeho kvalita hrají zcela zásadní roli v tom, jak spokojení nebo nespokojení…

Tři efektivní způsoby, jak pomocí zákaznického servisu navýšit loajalitu klientů

V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a poskytování služeb je stále…

Mají vaši klienti špatnou platební morálku? Pět tipů, co s tím

Většina obchodníků není odpovědná pouze za prodej, ale i za následné placení svých klientů. V drtivé…

Výpis 1018 z celkem 447