Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Ideální obchodník? Musí být empatický a mít sebedisciplínu, shodují se odborníci

Obchodní manažer bezesporu patří v rámci hierarchie firmy mezi ty nejdůležitější postavy téměř v …

3 tipy, jak při obchodní schůzce předcházet námitkám proti ceně

Každý prodejce se bojí námitek proti ceně. Velká část prodejců se ocitne v nesnázích, když na…

Jak před uzavřením obchodu poznat, že se vám klient nevyplatí

Jistě každý prodejce někdy zažil klienta, u kterého si po určité době říká, že by bylo lepší, kdyby…

Vyprávění příběhů: Trik, kterým klienta určitě zaujmete

Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro úspěšné vyústění celého…

Vyvolejte v klientovi pocit, že váš produkt potřebuje, ve čtyřech krocích

Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však ne vždy stačí. Jedním z …

Jak během schůzky překonat klientovy námitky k ceně

Nespokojenost s cenou ze strany zákazníka je problém, který je starý jako obchod sám. A protože se s…

Pět otázek, která byste měli položit na každé obchodní schůzce

Abyste byli během obchodní schůzky schopni potenciálnímu zákazníkovi dát co možná nejlepší nabídku,…

Jak si během obchodní schůzky získat důvěru klienta

Dá se říct, že to, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace přináší, nehraje ve vašich…

Čtyři pocity, které byste měli v průběhu schůzky u klienta vyvolat

Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční vnímání potenciálních…

Výpis 7381 z celkem 443