Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Tajemství úspěchu: Naučte se lépe vypořádávat s připomínkami klientů

V rámci prodeje se ze strany potenciálních zákazníků každý prodejce setkává s celou řadou námitek,…

Proč se vám nepodařilo uzavřít obchod? Na vině je některý z těchto 6 důvodů

Po neúspěšném pokusu o uzavření obchodu je dobré udělat si audit právě uběhlé interakce s …

Jak vyvolat u klienta pocit urgence a uzavírat obchody rychleji

Asi každý obchodní zástupce tuto situaci někdy zažil. Klient projeví zájem, nechá si poslat…

3 tipy, jak zabránit tomu, aby klient odmítl nabídku kvůli vysoké ceně

Znáte nejčastější chyby, které prodejci dělají při dojednávání ceny obchodu? A víte, jak se těchto…

Pět frází, které snižují vaše šance na úspěšné uzavření obchodu

Jednu a tu samou věc lze říct mnoha různými způsoby. A různé výrazy evokují u adresáta promluvy…

Šest psychologických triků, které vám pomohou při schůzce s klientem

Aniž bychom si to uvědomovali, v našem rozhodování hrají klíčovou emoce a naše podvědomí. I při…

4 otázky, na které musíte znát odpověď, než dáte klientovi nabídku

Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká analýza potřeb klienta.…

Status quo coby největší nepřítel prodeje. 5 tipů, jak ho prolomit.

Mnoho potenciálních zákazníků má podvědomý strach ze změny. A je to zcela přirozené. Většina z nás…

Sedm chyb, kvůli kterým se vám nedaří uzavírat obchody

Celou řadu obchodů se bohužel kvůli chybám na straně prodejce nepodaří úspěšně uzavřít. Zde je…

Výpis 6472 z celkem 443