Jedna věc se dá říct nespočtem různých způsobů. Obsah vaší nabídky často není tak důležitý, jako to,…
Nespokojenost s cenou je jednou z nejčastějších výhrad ze strany potenciálních klientů. Většinou se…
Sympatie ze strany klienta vůči prodejci jsou v úspěšném dotažení obchodu do zdárného konce zcela…
Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální, nebo naopak vážní a striktně…
V návodech a knihách pro obchodníky se často dočteme, že bychom na začátku schůzky s klientem neměli…
I když má „business-to-business“ obchodování mnoho společného s B2C prodejem a řada principů a…
Stává se vám, že máte schůzku s klientem, pro kterého je váš produkt zcela ideální a který na…
Jestliže obchodní schůzka probíhá, jak má, dostatečně jste zanalyzovali klientovy potřeby a zároveň…
Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý problém u obchodníků. Převážně…