Články z oblasti vzdělávání a poradenství

4 tipy, jak formulovat nabídku tak, aby ji klient neodmítnul

Jedna věc se dá říct nespočtem různých způsobů. Obsah vaší nabídky často není tak důležitý, jako to,…

Co dělat, když se klientovi nelíbí vysoká cena vašeho produktu

Nespokojenost s cenou je jednou z nejčastějších výhrad ze strany potenciálních klientů. Většinou se…

Tipy, jak na klienta během obchodní schůzky zapůsobit dobrým dojmem

Sympatie ze strany klienta vůči prodejci jsou v úspěšném dotažení obchodu do zdárného konce zcela…

Pokud chcete před klientem působit profesionálně, nedělejte těchto pět věcí

Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální, nebo naopak vážní a striktně…

„Small talk“, neboli „neformální pokec“. Jak jej používat při schůzkách s klientem

V návodech a knihách pro obchodníky se často dočteme, že bychom na začátku schůzky s klientem neměli…

Čtyři otázky, které by měly z vaší strany zaznít při schůzce s B2B klientem

I když má „business-to-business“ obchodování mnoho společného s B2C prodejem a řada principů a…

Obchodníci často zalhcují klienta informacemi. Proč je důležité toto nikdy nedělat?

Stává se vám, že máte schůzku s klientem, pro kterého je váš produkt zcela ideální a který na…

Oslí můstky, díky kterým můžete při schůzce s klientem přejít k podpisu smlouvy

Jestliže obchodní schůzka probíhá, jak má, dostatečně jste zanalyzovali klientovy potřeby a zároveň…

Jak překonat strach z odmítnutí ze strany klienta

Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý problém u obchodníků. Převážně…

Výpis 4654 z celkem 443