Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak nepůsobit jako vlezlý obchodník, ale jako profesionální konzultant, kterému mohou klienti věřit?

Mnozí klienti si prodejce podvědomě spojují s nekalými praktikami, jako je nátlak, lhaní, obchodní…

5 způsobů, jak potenciálnímu klientovi ukázat, že jej respektujete

Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého prodeje. Proto je až s podivem,…

Proč se nesmíte během schůzky s klientem vyhýbat nepříjemným tématům

Stává se vám, že jednání s potenciálním klientem probíhá podle vás dobře, ale nakonec z obchodu…

Vyprávění příběhů: Účinný prodejní nástroj, který se ale málo využívá

Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro úspěšné vyústění celého…

Ticho: Málo využívaný prodejní nástroj, který vám ulehčí jednání s klientem

U většiny prodejců platí, že se ticha tak trochu bojí. Obchodníci totiž často mají pocit, že pořád…

Jak ve čtyřech krocích v klientovi vyvolat pocit urgence

Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však ne vždy stačí. Jedním z …

Co musí obsahovat úspěšná prodejní prezentace

Obchodní prezentace je jako příběh nebo pohádka: musí mít začátek, zápletku, průběh a zakončení. V…

Jak klientovi představit produkt tak, že ho určitě neodmítne

I ten nejlepší možný produkt nebudete schopni prodávat, pokud jej nebudete umět klientům efektivně a…

Jak klienta během obchodní schůzky skutečně nadchnout? Čtyři rady, které vám s tím pomohou

První obchodní schůzka s klientem je často momentem, kdy se takříkajíc láme chleba. Klient se…

Výpis 3745 z celkem 443