Mnozí klienti si prodejce podvědomě spojují s nekalými praktikami, jako je nátlak, lhaní, obchodní…
Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého prodeje. Proto je až s podivem,…
Stává se vám, že jednání s potenciálním klientem probíhá podle vás dobře, ale nakonec z obchodu…
Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro úspěšné vyústění celého…
U většiny prodejců platí, že se ticha tak trochu bojí. Obchodníci totiž často mají pocit, že pořád…
Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však ne vždy stačí. Jedním z …
Obchodní prezentace je jako příběh nebo pohádka: musí mít začátek, zápletku, průběh a zakončení. V…
I ten nejlepší možný produkt nebudete schopni prodávat, pokud jej nebudete umět klientům efektivně a…
První obchodní schůzka s klientem je často momentem, kdy se takříkajíc láme chleba. Klient se…