Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak na moderního zákazníka

V dnešní době má průměrný zákazník jinou podobu, než jakou měl ještě nedávno zrychlená moderní doba…

Zákazníkovi patří plná pozornost aneb Čistý a upřímný zájem o člověka - další klíč k úspěchu

Druhá přihláška, kterou jsem dnes uzavřel, byla na seminář o prodeji. Moc si této smlouvy cením,…

Otázka pro prodejce: Nemluvíte až příliš?

Příliš mnoho prodejců je stále přesvědčeno, že čím více podají informací, tím větší šance mají na…

Klíč k úspěchu: Naučte se lépe naslouchat

Dobrý prodejce musí být zároveň dobrým posluchačem. Čím lépe dovedete naslouchat tomu, co klient…

Jak zvýšit hodnotu vašeho produktu v očích klienta

Námitka proti ceně ze strany klienta je asi nejčastější překážkou k uzavření obchodu. Za touto…

Prvních pět minut s klientem krok po kroku

Příležitost udělat první dojem máte jenom jednu. Stejně jako první dojem je důležitý i začátek vaší…

Čistota rozhodnutí - rozhodnost, jeden z hlavních klíčů k úspěchu

Dnes jsme s klientem dotáhli schůzku až do oboustranně vítězného konce. Byla to úspěšná akce.…

Jak ukončit prezentaci a uzavřít obchod

Jakým způsobem by se měl prodejce nejlépe zeptat na to, zda potenciální klient chce nabídku přijmout…

Význam obchodu - vytvářet hodnoty pro druhé

Dneska jsem uzavřel dvě smlouvy. Tentokrát sám, pomyslel jsem si večer s úsměvem, maje při tom na…

Výpis 379387 z celkem 443