Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak překonat zákazníkův počáteční nezájem

Nemám o nic zájem je častá věta, přes kterou se prodejci nemohou dostat. Paradoxně ji často slyší…

Jak prodávat klíčovým zákazníkům?

Klíčoví zákazníci jsou něco jiného než ti běžní. Skutečný profesionál na poli B2B obchodování zapojí…

6 tipů, jak být přesvědčivější

Každý obchodník musí umět přesvědčit jednotlivce nebo skupiny lidí a výjimkou nejsou ani případy,…

Buď obchodník profesionál - s lidskou tváří a vnímavým srdcem

Po zkušenosti z několika minulých schůzek, kdy jsem doplatil na to, že jsem mluvil pouze s jedním…

Tři gesta, na která si dávat pozor při jednání

Gesta, pohyby, postoje těla nebo výrazy tváře tyto indikátory vám mnohdy o druhém řeknou více než…

Tipy, jak získat maximum z krátkého jednání s potenciálním klientem

První setkání s klientem je to zdaleka to nejdůležitější. Zároveň se často stává, že na něj není…

7 základních otázek analýzy potřeb

Analýza zákazníkových potřeb je prvním a hlavním krokem k úspěšnému prodeji. Teprve s detailní…

Jak na moderního zákazníka

V dnešní době má průměrný zákazník jinou podobu, než jakou měl ještě nedávno zrychlená moderní doba…

Zákazníkovi patří plná pozornost aneb Čistý a upřímný zájem o člověka - další klíč k úspěchu

Druhá přihláška, kterou jsem dnes uzavřel, byla na seminář o prodeji. Moc si této smlouvy cením,…

Výpis 370378 z celkem 441