Přemýšlíte, jak vylepšit vaši prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě přijít na tu nejefektivnější…
Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká analýza potřeb klienta.…
Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší nabídkou, domluvily se…
Pokládání těch správných otázek je základem efektivní interakce s potenciálním klientem. Tedy za…
Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci s potenciálním klientem.…
Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to většina zákazníků…
Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů, tak i samotných…
Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého prodeje. Proto je až s&…
Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už je produkt, který…