Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Behaviorální data zacílí reklamní e-mail

Rozesílání reklamních e-mailů na všechny strany dnes pozbývá smyslu. Do popředí se dostává potřeba…

Deset chyb v direct mailu

Přímá reklama zasílaná poštou nebo e-mailem může přinést řadu výhod. Je však třeba vyhnout se…

Jak na efektivní e-mailovou kampaň

E-mailová komunikace je dnes nedílnou součástí marketingové strategie úspěšných firem. Velkou…

Pět rad pro větší čtenost e-mailů

Právě jste rozeslali svou e-mailovou kampaň, ale nedostavuje se odezva, kterou jste si…

Dojde váš e-mail, kam má?

Antispamové filtry na straně poskytovatelů internetových služeb i příjemců elektronické pošty spolu…

Titulky v přímé reklamě

Přímá poštovní reklama zůstává i přes rychlý rozvoj internetu silným způsobem, jak oslovit…

Jak na odezvu

Nástroj pro získávání odezvy potenciálních zákazníků je jednou z důležitých součástí přímého…

Přímý marketing - české trendy

Evropská federace direkt marketingu (FEDMA) dělí tento obor na 4 části: direct mail (adresný a…

Pět základních chyb propagačních dopisů

Aby mohl dopis s reklamní nabídkou být úspěšný, musí jej příjemce otevřít, přečíst, uvěřit mu a…

Výpis 172180 z celkem 216