Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Šetřete papírem

V souvislosti s hrozícími klimatickými změnami začínají firmy zavádět postupy pro snižování a…

Direct mail – 3 tipy pro správný design

Ve vnímání designu přímé poštovní reklamy hraje klíčovou roli zásada co vidíš, to dostaneš. Článek…

Trochu života do toho telefonování

Když se obchodník chystá poprvé telefonicky kontaktovat potenciální klienty (tzv. cold call),…

Chyba může být i ve vás

Je jednoduché obviňovat velké šiřitele spamu a iniciátory podvodných technik k získávání citlivých…

Recyklujte starou e-mailovou kampaň

Marketéři často vnímají e-mailový marketing jako vysílání vytvářejí reklamy, vysílají je do světa a…

Připoutat ano, svázat ne

Pravděpodobně jste již zažili problémy, když jste se snažili odhlásit od odběru některých e-mailů.…

Čtyři tipy pro prodejní dopis

V balíčku přímé poštovní reklamy hraje stále klíčovou roli dopis potenciálnímu zákazníkovi, i když…

Jak vytvořit čitelný e-mail

Každý z nás dostává denně různé e-mailové zprávy. Některé jsou vytvořené perfektně, jiné nevýrazné a…

Behaviorální data zacílí reklamní e-mail

Rozesílání reklamních e-mailů na všechny strany dnes pozbývá smyslu. Do popředí se dostává potřeba…

Výpis 163171 z celkem 215