Společnost Google zaznamenala nejvyšší nárůst hodnoty své značky. Podle posledního žebříčku stovky…
Je všeobecně známo, že udržet si stávajícího zákazníka je mnohem levnější, než získávat nového.…
Češi nejintenzivněji vnímají reklamu v televizi (48 %), i když 36 % z nich tato reklama obtěžuje.…
Současné úspory vmarketingu se stále častěji dotýkají i prostředků určených na průzkum trhu. Zároveň…
Ani v době recese se luxusní značky nemají špatně. I když ani tento…
Přežívat období ekonomické recese je jedna věc. Jen čekat na lepší časy však nestačí. Využijte dobu,…
Marketéři potřebují k efektivnímu výkonu své práce rozumět svému publiku a správně k němu…
I přes ekonomické potíže mají Spojené státy osm zdeseti nevýše hodnocených obchodních značek na…
Přemýšlíte, proč váš marketing nefunguje tak dobře, jak by mohl? Článek upozorňuje na základní…