Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Co je česká značka?

Pod pojmem česká značka si většina lidí představuje dlouhodobou tradici na českém území a výrobu…

Nejdiskutovanější značky v Česku

První výzkum o roli značek v konverzacích obyvatel České republikyukázal, že nejdiskutovanější…

Nejčastější mýty o nástrojích pro analýzu webových stránek

Nástroje pro analýzu webových stránek (web analytics) pomáhaj&…

Svatý Valentýn v Evropě

Zatímco pro zahraniční obchodníky představuje svatý Valentýn druhý nejvýznamnější svátek v roce hned…

Jak na e-mailové průzkumy

E-mailoví marketéři rádi rozesílají svým zákazníkům krátké průzkumy. Neměli by to však činit příliš…

Trendy výzkumu trhu v roce 2008

Technologie ovlivní výzkum trhu v letošním roce hned několika způsoby. Vyplývá to ze studie…

Zákaznický průzkum je věda

Zákaznické průzkumy mohou být důležitým zdrojem informací. Je však třeba umět je správně vytvořit.…

Sedm nástrah segmentace

Segmentace není v marketingu ničím novým. To ale neznamená, že ji firmy umějí správně využívat. Kde…

Kupní síla v ČR vykazuje výrazné regionální rozdíly

Z výsledků projektu Kupní síla v okresech a obcích ČR 2007, který zpracovaly společnosti Incoma…

Výpis 8290 z celkem 145