Pod pojmem česká značka si většina lidí představuje dlouhodobou tradici na českém území a výrobu…
První výzkum o roli značek v konverzacích obyvatel České republikyukázal, že nejdiskutovanější…
Nástroje pro analýzu webových stránek (web analytics) pomáhaj&…
Zatímco pro zahraniční obchodníky představuje svatý Valentýn druhý nejvýznamnější svátek v roce hned…
E-mailoví marketéři rádi rozesílají svým zákazníkům krátké průzkumy. Neměli by to však činit příliš…
Technologie ovlivní výzkum trhu v letošním roce hned několika způsoby. Vyplývá to ze studie…
Zákaznické průzkumy mohou být důležitým zdrojem informací. Je však třeba umět je správně vytvořit.…
Segmentace není v marketingu ničím novým. To ale neznamená, že ji firmy umějí správně využívat. Kde…
Z výsledků projektu Kupní síla v okresech a obcích ČR 2007, který zpracovaly společnosti Incoma…