Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Teleshopping v krizi

Zástupci teleshoppingových firem hovoří o letošním roce jako o nejhorším roce své působnosti v České…

Budoucnost reklamy patří interaktivitě

Reklama dosud vycházela z principu převzetí rozhodování za zákazníka. Současný zákazník je ale již…

Rádio v marketingové komunikaci

Rádio dokáže vytvořit dostatečně silný zásah a oslovit široké spektrum cílových skupin. Posluchač s…

Prodej + služby = spokojenost zákazníků

Zákaznické střediska se neustále snaží dospět k tomu, aby se z center pro služby stala úspěšnými…

5 mýtů zákaznické samoobsluhy

Samoobsluha je stále výraznějším trendem v oblasti péče o zákazníky. Firmy a zákaznická střediska…

Desatero marketingových hříchů

Kniha Philipa Kotlera 10 smrtelných marketingových hříchů vychází z marketingových auditů sedmi…

Reklamu povede televize a přímý prodej

Marketingoví odborníci se domnívají, že v následujících pěti letech bude k nejvyužívanějším formám…

Vylepšete sdělení zákazníkům

Při zavádění efektivní strategie pro komunikaci se zákazníky stojí firmy před řadou překážek. Jde…

Co je affinity marketing

Affinity marketing staví na spřízněnosti, shodě a vzájemné přitažlivosti zákazníka a produktu. Je…

Výpis 379387 z celkem 618