Zástupci teleshoppingových firem hovoří o letošním roce jako o nejhorším roce své působnosti v České…
Reklama dosud vycházela z principu převzetí rozhodování za zákazníka. Současný zákazník je ale již…
Rádio dokáže vytvořit dostatečně silný zásah a oslovit široké spektrum cílových skupin. Posluchač s…
Zákaznické střediska se neustále snaží dospět k tomu, aby se z center pro služby stala úspěšnými…
Samoobsluha je stále výraznějším trendem v oblasti péče o zákazníky. Firmy a zákaznická střediska…
Kniha Philipa Kotlera 10 smrtelných marketingových hříchů vychází z marketingových auditů sedmi…
Marketingoví odborníci se domnívají, že v následujících pěti letech bude k nejvyužívanějším formám…
Při zavádění efektivní strategie pro komunikaci se zákazníky stojí firmy před řadou překážek. Jde…
Affinity marketing staví na spřízněnosti, shodě a vzájemné přitažlivosti zákazníka a produktu. Je…