Řízení vztahů se zákazníky (CRM) je obchodní strategie, jejímž cílem je zlepšení zákaznických služeb…
Rozhlas nabízí řadu komunikačních kanálů. Firmy mohou sponzorovat pořady či soutěže. Velice…
Virální marketing spočívá v rozesílání zprávy od prvních příjemců dál bez vědomí jejího původce. Měl…
Malé firmy by neměly dělat reklamu tak, jak to většinou vidíme v televizi nebo slyšíme v rádiu. Měly…
Outdoorová reklama začíná poskytovat zadavatelům nové možnosti prezentace. Do České republiky…
Jednou z největších výzev pro firmy je překonat konkurenty, kteří zastávají vedoucí místo na…
Firmy nabízejí svým zákazníkům stále více způsobů, jak nakupovat jejich produkty či služby. Studie…
Buzz marketing je agresivní metoda reklamy, která sází na rozhovor, jakožto nejúčinnější formu…
Marketing je věda i investice, která nese výsledky. Mnoho marketingových ředitelů jej však stále…