Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Výhody a nebezpečí CRM

Řízení vztahů se zákazníky (CRM) je obchodní strategie, jejímž cílem je zlepšení zákaznických služeb…

Komerční rozhovor v rozhlase

Rozhlas nabízí řadu komunikačních kanálů. Firmy mohou sponzorovat pořady či soutěže. Velice…

Co obnáší virální marketing

Virální marketing spočívá v rozesílání zprávy od prvních příjemců dál bez vědomí jejího původce. Měl…

Jak se vyhnout chybám v reklamě malých firem

Malé firmy by neměly dělat reklamu tak, jak to většinou vidíme v televizi nebo slyšíme v rádiu. Měly…

Venkovní reklama nově

Outdoorová reklama začíná poskytovat zadavatelům nové možnosti prezentace. Do České republiky…

Jak získat konkurenční výhodu

Jednou z největších výzev pro firmy je překonat konkurenty, kteří zastávají vedoucí místo na…

Připravte se na více kanálů

Firmy nabízejí svým zákazníkům stále více způsobů, jak nakupovat jejich produkty či služby. Studie…

Co obnáší buzz marketing

Buzz marketing je agresivní metoda reklamy, která sází na rozhovor, jakožto nejúčinnější formu…

Kupředu a růst

Marketing je věda i investice, která nese výsledky. Mnoho marketingových ředitelů jej však stále…

Výpis 370378 z celkem 618