Spolu s tím, jak dnes většina lidí závisí na e-mailu, se klasické obchodní dopisy stávají něčím…
Společnost Nike dnes dává zákazníkům možnost navrhnout si vlastní boty. Podobně mohou děti přicházet…
Severoamerický trh s outsourcovanými zákaznickými službami by měli nadále rovnoměrně růst. Ve svém…
Reklamní leták může být nenákladnou cestou, jak upoutat pozornost na rušném trhu. Jak ale vytvořit…
Jestliže v marketingu nevyužíváte pohlednice, možná přehlížíte vysoce efektivní a nenákladný nástroj…
V souvislosti s digitálním vysíláním se hovoří o konci klasické televizní reklamy. Svou roli v tom…
Jeden z nejlepších způsobů, jak informovat zákazníky o vašich aktivitách spočívá v budování…
Často se hovoří o magických reklamních slovech. Nelze však věřit všemu, co se říká. Chytří…
Úspěch řízení vztahů se zákazníky (CRM) spočívá v tom, dostat zákazníky do středu organizace. Je k…