Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Sedm smrtelných hříchů řízení vztahů se zákazníky

Nejvýkonnější firmy se ve svých zákaznických strategiích dokáží vyvarovat sedmi zásadních chyb.…

Firemní časopis - 3. část

Poslední část článku o firemních časopisech se zaměřuje na konkrétní případy renomovaných institucí…

Product placement nabírá na obrátkách

Zatímco ještě nedávno byl product placement (umisťování výrobků do děje televizních seriálů a filmů)…

Homeshoring se rychle rozvíjí

V USA rychle stoupá počet operátorů zákaznických středisek pracujících doma. Zatímco v roce 2005…

Firemní časopis - 2. část

Vedení firmy se po konzultaci s marketingovým oddělením rozhodne zařadit mezi nástroje pro…

Buzzmarketing nabírá obrátky

Ve Spojených státech se rozvíjí tzv. buzzmarketing. Tento trend slovní propagandy vznikl jako cesta…

Firemní časopis - 1. část

V poslední době firmy začínají komplexněji zaměřovat své marketingové snahy i na vnitřní veřejnost,…

Vzpoura proti strojům

Jedním z hlavích témat nedávné konference SpeechTEK 2006 v New Yorku byla rostoucí nespokojenost…

Automatická odpověď v nepřítomnosti jako marketingový nástroj

Pokud odjíždíte na dovolenou, vaše automatická odpověď na e-maily bude pravděpodobně jediným…

Výpis 307315 z celkem 618