Nejvýkonnější firmy se ve svých zákaznických strategiích dokáží vyvarovat sedmi zásadních chyb.…
Poslední část článku o firemních časopisech se zaměřuje na konkrétní případy renomovaných institucí…
Zatímco ještě nedávno byl product placement (umisťování výrobků do děje televizních seriálů a filmů)…
V USA rychle stoupá počet operátorů zákaznických středisek pracujících doma. Zatímco v roce 2005…
Vedení firmy se po konzultaci s marketingovým oddělením rozhodne zařadit mezi nástroje pro…
Ve Spojených státech se rozvíjí tzv. buzzmarketing. Tento trend slovní propagandy vznikl jako cesta…
V poslední době firmy začínají komplexněji zaměřovat své marketingové snahy i na vnitřní veřejnost,…
Jedním z hlavích témat nedávné konference SpeechTEK 2006 v New Yorku byla rostoucí nespokojenost…
Pokud odjíždíte na dovolenou, vaše automatická odpověď na e-maily bude pravděpodobně jediným…