Články z oblasti vzdělávání a poradenství

5 překážek týmové spolupráce

Výsledky, oddanost, pracovní procesy, komunikace a důvěra - to jsou charakteristické rysy vysoké…

Dobrý šéf je když...

Stát se dobrým šéfem neznamená jen získat důvěru vyššího managementu, ale také důvěru a spolupráci…

Nejnáročnější generace v historii nastupuje. Jste připraveni?

Nejmladší generace zaměstnanců, která neúprosně zaplňuje pracoviště, přináší svým kolegům a…

Věříte svým zaměstnancům? Pak delegujte

Delegování je jedním znejlepších způsobů, jak pomoci zaměstnancům kúspěchu. Pomáhá budovat jejich…

Pozor na přílišný individualismus

Spokračující ekonomickou krizí mají zaměstnanci tendenci pracovat a ukazovat své schopnosti…

Udržte si výkonnost zaměstnanců pomocí správných cílů

Poskytovatel řešení pro rozvoj talentů SumTotal Systems sestavil seznam deseti doporučení, jak mohou…

Programy postupného odchodu do důchodu proti ztrátě znalostí

Téměř třetina kanadských zaměstnavatelů si myslí, že důležitou součástí HR strategií vnásledujících…

Když neumíte prosadit své nápady

Pokud přijdete během jednání se zajímavým nápadem, ale přednesete jej nepřesvědčivě, je možné, že…

Jak se v práci prosadit?

Dokážete vpráci prosadit svůj názor? Dokážete kormidlovat pracovní vztahy a vyvážit je…

Výpis 307315 z celkem 442