Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Umějí pracovníci vašeho zákaznického servisu psát?

Přijímá-li podnik pracovníka zákaznického střediska, často se nezajímá o jeho zdatnost v písemném…

Mladí zaměstnanci vyžadují mladý přístup

Přestože zaměstnanci ve věku od 18 do 24 let smýšlejí o řadě aspektů své práce pozitivněji než…

Popis práce jako manažerský nástroj pro zvýšení bezpečnosti

Bezpečnostní manažeři se ve své činnosti věnují třem hlavním oblastem. Jedná se o porovnávání…

Nábor a zpětná vazba

Žadatelé o práci často zažívají situaci, kdy se k nim po absolvování přijímacího pohovoru nedostane…

Z HR až na vrchol

Ten, kdo říká, že z oddělení lidských zdrojů neexistuje cesta vzhůru, jistě nečetl výsledky…

Pozor na pomstychtivé zaměstnance

Propuštění zaměstnanci často cítí potřebu nějak se bývalému zaměstnavateli pomstít. Ne všichni to…

Z lochu rovnou do práce

Asi žádný zaměstnavatel nepodceňuje význam kontrol minulosti zaměstnanců (tzv. background checks).…

Odvrácená strana stanovování cílů

Stanovování cílů je velmi důležitá a chvályhodná činnost, je ovšem třeba k ní správně přistupovat.…

Proč nezaměstnávat kamarády

Zaměstnávání kamarádů je velice ošidné, i když to tak na první pohled nemusí vypadat. Člověk se…

Výpis 10181026 z celkem 1091