Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Obsahový marketing v roce 2019: Jak ho dělat správně (1/2)

Technologie budou i nadále měnit podobu marketingu. Marketéři, kteří se učí ovládat nové nástroje,…

Digitální produkt: Proč není snadné prorazit celosvětově (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, jaké překážky musejí některé společnosti s digitálním produktem…

Digitální produkt: Proč není snadné prorazit celosvětově (1/2)

Mnoho digitálních produktů uspěje v globálním měřítku. WhatsApp vychází z myšlenky, že SMS lze…

Cross-border e-commerce v Číně – Hlavní výzvy a jak jim čelit

Čína se stala klíčovým trhem pro cross-border e-commerce a stále více firem se snaží na tento…

Než zaplatíte za akvizici zákazníků, zvažte následující

Když zavedete novou platformu, očekáváte příliv peněz. Klíčové však je udržet si počáteční růst a…

Spolupráce na obsahovém marketingu: 3 nápady, které fungují

Obsah můžete vytvářet společně. Nabídněte případové studie, napište příspěvky pro jiné weby a nebo…

Průzkum trhu: Na co se dá použít

S novými technologiemi najednou existuje mnoho způsobů, jak zjistit, co by vaše firma měla udělat,…

Těžké rozhodnutí: Mít marketing ve firmě nebo najmout agenturu?

Představte si následující situaci: Máte skvělý produkt. Víte, že váš byznys může uspět. Jediné, co…

Ztrácí Airbnb své kouzlo?

Hostitelé používající Airbnb se znatelně profesionalizují. Můžete si všimnout posunu toho, jak jsou…

Výpis 2836 z celkem 216